maanantai 10. helmikuuta 2014

Kun kuuntelen Tomppaa -parodia sanat

Kun katselen jumppaa




Mä tv ruutua hakkaan,
kun en löytänyt edes korttipakkaa,
ostos kanavan siinä nään,
kuminaamaa seuraamaan jään.

Nuo kiinteät pakarat,
liikkuu edes takaisin ruudulla,
silloin päätin sen,
tuosta tarjouksesta kieltäydy en.


kun katselen jumppaa,
hokee mun päässäni "jo se tupakka tumppaa"
Sohvasta en nouse kuitenkaan, hahaa
hahaa.

kun katselen jumppaa,
jonka ostin tv:stä, tuli mukana humppaa,
ylösnousu niin kirpaisee, voi eei
voi eei.


Tuo ämmä hikeä tihkuu,
ja sen valtavat silikonit heiluu,
en ihmettele ollenkaan,
mistä se palkkansa saa.

Ja muka kroppia vertaan,
mulla on isot luut ja muotoja vaan,
huomenna vasta alan kunnolla treenaan.



kun katselen jumppaa,
hokee mun päässäni "jo se tupakka tumppaa"
Sohvasta en nouse kuitenkaan, hahaa
hahaa.

kun katselen jumppaa,
jonka ostin tv:stä, tuli mukana humppaa,
ylösnousu niin kirpaisee, voi eei
voi eei.



Olen vasta lähiaikoina alkanut kirjoittamaan satiirisia uutisaiheita, sekä
näitä parodisia sanoja eri kappaleisiin. Luultavasti siis luvassa lisää
tämän tyylistä meininkiä, mutta ettei hetetä ihan leikiksi, seuraavana tulee
varmaan muutamat sanoitukset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti